Saya dah sokong Chelsea 30 thn lepas. LOL. Manakala Joe Cole lak dah mula bermain kt England lam 20 thn lepas. Skrng ni pendapatan aku ialah £35.5 seminggu. So, krng kira la berapa aku dapat. hehehe Aku habiskan suku masa aku lam sehari utk Chelsea FC. Joe Cole dilaporkan menerima £80K seminggu. Kelab begitu syngkan dia. Namun jgn salah faham, aku suke Joe Cole dan harap agar dia kekal di Chelsea. Tapi jika dia nk minta gaji sama ngn Lampard serta Terry, tu nmpaknya mustahil. JT ialah seorng pemain pertahanan yg kental. Manakala Lampard lak bertaraf dunia dan sentiasa turun lam setiap perlawanan serta jaringkan gol seperti seorng penyerang. Walhal, dia ni seorng midfielder. hehehe


Joe Cole lam taraf yg sama? Mungkin tidak. ;p

Malouda pun lagi ok dari Joe Cole. Malouda sentiasa menarik minat perhatian peminat bolasepak bila dia turun padang. Ape pun, Joe Cole harus manfaatkan Piala Dunia ni utk tunjukkan belang dia. hehehe ;p